top of page

Remote learning support

Public·184 members

Instagram volgers

Ik ben al een tijdje bezig met mijn Instagram-account en ik merk dat mijn groei vooral komt uit internationale volgers (vooral Engelssprekende landen), maar ik wil heel graag veel meer Nederlandse en Vlaamse volgers aantrekken. Mijn content is helemaal in het Nederlands, ik post over typisch Nederlandse onderwerpen (eten, lifestyle, reizen in NL/BE, humor die alleen wij snappen, enz.), dus eigenlijk zou het logisch zijn dat ik vooral een Nederlands publiek heb, maar dat lukt maar niet echt organisch.

Ik heb al van alles geprobeerd:

• hashtags zoals #nederland #belgië #dutch #amsterdam #rotterdam #utrecht #groningentiktok (nee, Instagram haha)

• reels met trending Nederlandse geluiden

• samenwerkingen met kleine Nederlandse accounts

• stories met locatie-tags van Nederlandse steden

• posten op de tijden dat Nederlanders het meest actief zijn

• giveaways alleen voor Nederlandse volgers

Maar eerlijk gezegd groeit het supertraag… soms maar 5-15 echte Nederlandse volgers per week. Ik word er een beetje moedeloos van.

Ik zie wel dat er accounts zijn die binnen no-time van 2k naar 20k+ Nederlandse volgers gaan en ik vraag me af: kopen jullie wel eens Nederlandse volgers als kickstart? En zo ja, werkt dat echt goed voor de algoritme en voor écht engagement later? Of is het alleen maar nep en val je dan door de mand? Ik wil namelijk geen risico lopen dat mijn account er nep uitziet, maar ik wil wél eindelijk die sneeuwbaleffect krijgen waarbij Nederlandse mensen elkaar gaan taggen en het vanzelf harder gaat groeien.

Wat is volgens jullie de slimste manier om razendsnel heel veel actieve Nederlandse volgers te krijgen zonder dat het er nep uitziet? Alle tips zijn welkom, ook als jullie ervaring hebben met het kopen van specifiek Nederlandse volgers (alleen echte ervaringen graag, geen reclame). Alvast super bedankt!

1 View
DarkShop Toys
DarkShop Toys
Nov 18, 2025

Designed for balanced stimulation, this beginner-friendly anal plug features a tapered tip and secure base to ensure comfort and safety. Its silky surface allows smooth use, offering subtle pressure that enhances pleasure. Perfect for warm-up sessions or gentle experimentation, making your experience relaxed, controlled, and enjoyable.

Members

© 2021 by The Exploration Station.

• White Instagram Icon
  • White Facebook Icon
bottom of page